Indskrivning

Når dit barn skal starte i vuggestue, børnehave, fritidsklub eller skole

Du skriver dit barn op til en plads i vuggestue, børnehave eller fritidsklub via Den Digitale Pladsanvisning, hvor du logger ind med dit NemID. Du kan finde mere information om mulighederne for pasning samt link til pladsanvisningen på Skanderborg Kommunes hjemmeside

Når dit barn skal starte i skole, får du besked fra skolen i det distrikt du bor i. Barnet skal starte i skole, det år barnet fylder 6 år. På Bjedstrup Skole inviteres alle forældre til kommende skolebørn i distriktet til et informationsmøde i december. Her bliver der bl.a. informeret om den rullende skolestart. Bor du ikke i distriktet er du naturligvis også meget velkommen.  Du kan læse mere om muligheden for frit skolevalg på Skanderborg Kommunes hjemmeside.

Link til KMD-skoleindskrivning.

Du er altid velkommen til at komme og besøge Børnehuset og skolen eller ringe og få en snak om stedet og hvad vi har at byde på.

Kontakt skoleleder Lars Søgaard Andersen tlf: 87 94 20 01 / 21 64 03 75

eller institutionsleder Else Sørensen tlf: 87 94 20 11 / 28 86 55 75